Forum Strona Główna -> Wasze skutery -> Kymco New Dink Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Kymco New Dink
PostWysłany: Pią 0:19, 04 Lip 2008
Gadol
70cm
70cm

 
Dołączył: 18 Maj 2006
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa





Kymco New Dink.
Rok produkcji: 2008
Skuter seryjny nietuningowany, odblokowany.
Silnik: 50ccm 4T
Moc: 2.6KM/7500 obr. (zablokowany) odblokowany 6.2KM (podobno, nie sprawdzane)
V-max: 68 km/h
Chłodzony powietrzem, koła 13'' przód i 12'' tył, waga 111 kg, zbiornik 6,5l.

Plusy:
- niesamowita wygoda, rewelacja na długie trasy
- małe spalanie: ok. 2,5l/100km (miasto) ok. 2l/100km (trasa)
- cicha praca
- pojemny bagażnik (wchodzi bez problemu spory plecak, zmieściłem tam również zamknięty kask (XL), kurtkę, rękawiczki i jeszcze trochę miejsca zostało)
- światła (rewelacyjnie oświetlają drogę w nocy zarówno mijania jak i "długie", moim zdaniem jedne z lepszych w 50-tkach)
- wlew paliwa z lewej strony kierownicy
- wygodny uchwyt dla pasażera
Minusy:
- słabe przyspieszenie
- fabryczny moduł nie pozwala się wkręcić pow. 7500obr./min.
- bęben z tyłu (chociaż po drobnej regulacji spisuje się nieźle - myślałem że będzie gorzej)

Nie jest to skuter dla niskich osób. Poniżej 170 cm wzrostu będzie problem z dostaniem nogami do ziemi.

Z "bajerów" mamy w nim cyfrowy wyświetlacz (prędkościomierz, zegarek, licznik kilometrów, wskaźnik paliwa), chowane podnóżki dla pasażera, otwieranie wlewu paliwa i bagażnika ze stacyjki, oparcie dla pasażera.


Jak tylko uda mi się kupić odblokowany moduł pomyślę o tuningu mechanicznym (80ccm Naraku, tłumik Leovince L 4T, wariator Naraku High-Speed). Optycznego nie planuję.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez Gadol dnia Sob 20:49, 05 Lip 2008, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:18, 04 Lip 2008
Dzoszu
300ccm
300ccm

 
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Działoszyn Maszyna: AeRoX R





widac, że wygodny ale osobiscie z wyglądu mi sie nie podoba...
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:15, 04 Lip 2008
Trawal
Moderator
Moderator

 
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 875
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żarki Letnisko





Kurde zajebisty skuter, podoba mi sięExclamation Szkoda tylko że 50ccm ;p I dobrze że nie planujesz żadnych optycznych tuningów;p
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:38, 04 Lip 2008
Gadol
70cm
70cm

 
Dołączył: 18 Maj 2006
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa





Trawal napisał:
Kurde zajebisty skuter, podoba mi sięExclamation Szkoda tylko że 50ccm ;p I dobrze że nie planujesz żadnych optycznych tuningów;p



Za tuning optyczny można w sumie wziaśc ten tłumik Leovince Very Happy
[link widoczny dla zalogowanych] bo znacząco jak w 2T tłumik nie poprawi osiągów.


Niedługo będzie 80cc bo udało się nam w końcu z szefem serwisu Kymco wyszperac moduł do tego skutera. Najciekawsze, że jest to moduł, który stosuje się zwykle w quadach Kymco... Cool

Też bym wolał Dinka 200 czyli 175cc ale kat. A mam zamiar zrobic za jakies 2 lata tylko wtedy pewnie przesiądę się na Excitinga 500.
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:47, 04 Lip 2008
bobek99
StuntMan
StuntMan

 
Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 756
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków -> Yamaha YZF R1 i Yamaha Majesty 125





skuter piękny prawie jak maxi Very Happy bardzo podobny do grand dinka 250 Razz
Smile
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 8:12, 05 Lip 2008
Gadol
70cm
70cm

 
Dołączył: 18 Maj 2006
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa





Moduł zmieniony - pasuje do niego moduł od Maxxera 90. Konieczny jest dalszy tuning zmiana modułu zwiększyła obroty - kręci się pow. 10000 obr. Very Happy ale brak mu mocy z obciążeniem obroty dochodzą do 8-8,5 tys. Poprawiło się za to na tym module przyspieszenie...
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 13:30, 05 Lip 2008
Hankers
400ccm
400ccm

 
Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Koniecpol





Zajebisty tylko ten silnik:/ U mnie jest ten sam :/ Za szybkie to to nie jest zwłaszcza ze Dink jest cieższy od Agility.
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 13:48, 05 Lip 2008
Lukasz531
Profesionalista
Profesionalista

 
Dołączył: 01 Mar 2007
Posty: 1554
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Częstochowa Skuter to już przeszłość





to nic nie znaczy... tph mojego brata mialo taki sam silnik jak u mnie w runnerce 50 i runner wymiatal lepiej..i tez jest ciezszy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 14:20, 05 Lip 2008
Gadol
70cm
70cm

 
Dołączył: 18 Maj 2006
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa





Hankers podjedź do serwisu na Tartakową i poproś żeby Ci dali do przetestowania tą Agilkę co mają na wyposażeniu. Możesz się zdziwić jak ja - zasuwa ok. 90 km/h

Silnik jest inny w Dinku niż Agility niestety... Niestety bo trzeba kombinować części.

Co do osiągów w moim to drobna modyfikacja, idzie 75 km/h przy 9 tys. obrotów tylko potrzebuje miejsca żeby się bujnąć - w końcu to 4T...
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 15:33, 05 Lip 2008
bobek99
StuntMan
StuntMan

 
Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 756
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków -> Yamaha YZF R1 i Yamaha Majesty 125





ale wygoda w dinku jest wieksza niz w agility czy jak to sie tam zwie KYMCo to jest Kymco Mialem super 9 i wymiatało Very Happy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:34, 05 Lip 2008
Gadol
70cm
70cm

 
Dołączył: 18 Maj 2006
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa





Też miałem Super9 i uważam że to fajny skuter ale tylko na miasto ewentualnie dla kogoś mniejszego niż ja bo kilka razy zrobiłem dalsze trasy i niezbyt komfortowo się czułem. Zarąbista jakość jest S9 - trzeba naprawdę się postarać żeby go zajechać. Moja miała przebiegu ok. 40 tys. a śmigała bez problemu 80km/h. Jedyna rysa na jej wizerunku to awaria chłodzenia cieczą przez co zatarł się silnik. W zeszłym roku jeździłem z pizzą S9 i jeździła naprawdę w ekstremalnych warunkach - deszcz, pierwszy śnieg, temp. -5, szklanka na drodze i dawała radę. w miesiącu po samym mieście robiłem 1,5 tys. kilometrów.

Dzięki niej przekonałem się do marki Kymco i najprawdopodobniej jak przesiądę się na maxi skutera to też z tej firmy bo Dink tylko mnie utwierdza w przekonaniu że potrafią zrobić świetny skuter za rozsądne pieniądze. No i po przygodzie z dwoma serwisami mam też pełne zaufanie do firmy apm-moto.


Ostatnio zmieniony przez Gadol dnia Sob 20:46, 05 Lip 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 21:29, 05 Lip 2008
Taha
600cc
600cc

 
Dołączył: 17 Gru 2006
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Blachownia





Fajny motorek, podoba mi się. W końcu coś innego Smile
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:50, 05 Lip 2008
bobek99
StuntMan
StuntMan

 
Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 756
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków -> Yamaha YZF R1 i Yamaha Majesty 125





moje kymco miało cos koło 30 tyś trasa myszków kraków no problem Very Happy
ogolnie kymco mnie nie zawiodło i wymiata :d ALE NA 50CCM 2T JEST LEPSZY
teraz mam majesty 125 4t i to jest za słabe chodz v-max 120 ;/
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 23:04, 05 Lip 2008
Gadol
70cm
70cm

 
Dołączył: 18 Maj 2006
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa





Bobek już mam dość dyskusji co lepsze 2T czy 4T. Każdy ma plusy i minusy. każdy wybiera to co chce i co mu pasuje.

2T: na plus osiągi, prostszy tuning
4T: na plus spalanie, dłuższa żywotność silnika

S9 przy prędkości 70-80 km/h paliła mi w trasie 3,5l a na mieście spalanie wynosiło prawie 4. Dink przy prędkości 60-70 km/h pali mi na trasie 2l a na mieście niecałe 2,5l

Poza tym przy tuningowaniu 4T spalanie nie wzrasta tak gwałtownie jak przy tuningowaniu 2T.

Spalanie w Dinku 200 czyli 174ccm wynosi 3,3-3,8l/100km a wyżyłowane 50ccm 2T potrafią łyknąć nawet koło 5l.
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 10:09, 06 Lip 2008
bobek99
StuntMan
StuntMan

 
Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 756
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków -> Yamaha YZF R1 i Yamaha Majesty 125





no wiesz moja majesty pali do 3,5l / 100km Very Happy czyli bardzo mało nawet jak jade 120 cały czas a słyszałem ze DINk 200 jest słabszy niz majesty 125 Razz
ale nie bede się kłócił wiem ze Maxsi skuterki i 4T wymiata Razz sam sam i sobie chwale
Zobacz profil autora
Kymco New Dink
Forum Strona Główna -> Wasze skutery
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin