Gadol |
70cm |
|
|
Dołączył: 18 Maj 2006 |
Posty: 55 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Częstochowa |
|
|
|
|
|
|
Kymco New Dink.
Rok produkcji: 2008
Skuter seryjny nietuningowany, odblokowany.
Silnik: 50ccm 4T
Moc: 2.6KM/7500 obr. (zablokowany) odblokowany 6.2KM (podobno, nie sprawdzane)
V-max: 68 km/h
Chłodzony powietrzem, koła 13'' przód i 12'' tył, waga 111 kg, zbiornik 6,5l.
Plusy:
- niesamowita wygoda, rewelacja na długie trasy
- małe spalanie: ok. 2,5l/100km (miasto) ok. 2l/100km (trasa)
- cicha praca
- pojemny bagażnik (wchodzi bez problemu spory plecak, zmieściłem tam również zamknięty kask (XL), kurtkę, rękawiczki i jeszcze trochę miejsca zostało)
- światła (rewelacyjnie oświetlają drogę w nocy zarówno mijania jak i "długie", moim zdaniem jedne z lepszych w 50-tkach)
- wlew paliwa z lewej strony kierownicy
- wygodny uchwyt dla pasażera
Minusy:
- słabe przyspieszenie
- fabryczny moduł nie pozwala się wkręcić pow. 7500obr./min.
- bęben z tyłu (chociaż po drobnej regulacji spisuje się nieźle - myślałem że będzie gorzej)
Nie jest to skuter dla niskich osób. Poniżej 170 cm wzrostu będzie problem z dostaniem nogami do ziemi.
Z "bajerów" mamy w nim cyfrowy wyświetlacz (prędkościomierz, zegarek, licznik kilometrów, wskaźnik paliwa), chowane podnóżki dla pasażera, otwieranie wlewu paliwa i bagażnika ze stacyjki, oparcie dla pasażera.
Jak tylko uda mi się kupić odblokowany moduł pomyślę o tuningu mechanicznym (80ccm Naraku, tłumik Leovince L 4T, wariator Naraku High-Speed). Optycznego nie planuję.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
|