sliderman |
250ccm |

|
|
Dołączył: 26 Sty 2009 |
Posty: 193 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Adam_neos napisał: | Master gdzieś ty kurw*a naliczył 3 kafle za swapa ? Silnik z osprzętem to 1400zł-1800zł . Byle nie anglik
Założenie silnika free ( wyciągasz , zakładasz , podpinasz )
Elektryka jeśli się znasz , free , jesli nie 300zł podłaczenie na Lisińcu .
W Twojej Tigrze widzi mi się 1.8 16v niż 2.0 .
A ogólnie to cięzko będzie tak wielki silnik wsadzić to tak małego auta jakim jest TIGRA .
Jak dla mnie , wolał bym mieć 1.8 16v . Moc wystarczająca , a to że 5 sec . W ŻYCIU Na serii 2.0 DOHC w Tigrze tego nie wyciągniesz .
Jestem ciekaw jak by wyglądała kwestia utrzymania tego samochodu ( spalanie , prowadzenie się ) . Tak cięzki silnik więc zapewne Tigra będzie podsterowna . |
Wiadomo, że żeby się ją dobrze prowadziło trzeba będzie po mojemu obniżyć zawieszenie szeroki kapeć i spojler z tyłu |
|